Ko se razkrije predmet, ki ga išče Russell Tan, Nicky vsa njena družina pomaga pritihotapiti se v Enklavo, skrivno srečanje svetovne elite. Nicky se sooča s posledicami skrivnosti, ki jo je skrivala pred Mio.