Nicky preiskuje skrivnosti zagonetnega kamna, ki ga išče Juliet, Henry pa razkrije pretresljivo dejstvo o svojem očetu. Althea se pripravlja na srečanje investitorjev za svojo aplikacijo, Dennis pa prejme ultimat s strani svojega očeta.