Ko se razkrije sled o tem, kje bi lahko bila Mia, Nicky in Henry hitita, da bi jo našla še pred silami Russla Tana. Mei-Li je na preizkušnji, ko se blizu odpre nova restavracija, Althea pa se še naprej sooča z izzivi pri delu.