Inkvizicija
Učencem OŠ Elmore se svet obrne na glavo, ko se prikaže skrivnostni šolski nadzornik iz risanke in jim začne vsiljevati svoje metode. Kdo bi bil sploh rad normalen? Gumball in Darwin zagotovo ne.