Kolegici
Anais in šolsko zmešanko Jamie obtožijo istega tehno zločina. Prisiljeni sta skupaj poiskati pravega krivca, da dokažea svojo nedolžnost. Ko primer rešita, spoznata, da imata več skupnega, kot sta mislili.