Napoj
Gumball in Darwin izvesta, da Hector ni ravno srečen, da je velikan. Zato mu hočeta pomagati in naredita napoj, ki ga bo zmanjšal na povprečno velikost. Vendar čarbnega napoja ni ravno lahko narediti.