Želja
Gumball in Darwin paničarita, ker mislita, da sta gospo Simian s pomočjo čarobnega obeska za ključe po nesreči spremenila v blazino. Zagotovo lahko zlomijo urok, če ravnatelj Brown izkaže svojo globoko ljubezen do učiteljice. Enostavno!