Ko mladega šefa varilnice Jacka najdejo mrtvega, to sproži niz dogodkov, ki štiri njegove uslužbenke Anno, Nancy, Louie in Cat prisili v dogovor o molku. Zamolčana skrivnost bo za vedno spremenila njihova življenja.