Motor za fundacijo Iraq Star
Ekipa izdeluje motor za fundacijo Iraq Star, svojo podporo izdelavi motorja in fundaciji pa izrazijo tudi hollywoodski zvezdniki Kristy Swanson, Gary Sinise, Jon Voigt in drugi.