Motor za oddajo Jon & Kate Plus 8
Jon Gosselin iz priljubljene serije »Jon & Kate Plus 8« je fantom iz OCC-ja naročil, da mu izdelajo motor. Za ideje se ekipa odpravi na obisk na Gosselinov ranč.