Motor za NHL/motor - bombnik
V prvi epizodi šeste sezone se morajo sodelavci v delavnici OCC spoprijeti z dvema novima projektoma: motorjem bombnikom za podjetje Northrop Grumman in motorjem za ligo NHL.