Motor za indijansko pleme
Življenje v podjetju OCC se je za zmeraj spremenilo, saj sta ga zapustila Paul mlajši in Mikey. Toda delo se nadaljuje z izdelavo motorja za indijansko pleme Saginaw Chippewa.