Trgovci s časom
V prihodnosti, kjer je čas dobesedno denar in se staranje konča pri 25-ih letih, so edini način za preživetje zaslužek, kraja ali dedovanje časa. Will Salas in čedna dedinja se odločita uničiti pokvarjeni sistem.