Binaan Khas
Lotus Elise telah menjadi impian Amir, dia tak boleh meninggalkannya sendirian. Enjin Honda Civic Type R membuat pertukaran yang sempurna, tetapi ia juga menimbulkan persoalan: Adakah pertukaran ini masih terlarang atau petanda zaman?