Redemption Time for Our BRZ and Chaser
Kami terkenal gagal mencapai matlamat untuk pusingan BRZ sub-dua minit di Buttonwillow, bersama-sama dengan kuasa yang diperlukan untuk mengejar timelips satu digit dalam Chaser drift kami. Dalam episod ini.