Binaan Khas
Mereka dapat saham Subaru BRZ. Itu tak akan berjaya, jadi Nads dan Amir menambah mod mampu milik untuk ubahnya jadi kereta trek dihormati. Bolehkah mereka ubah masa cukup pantas di trek dan mendapat kemasukan ke kelab sub-dua minit eksklusif?