Binaan Khas
Pada zaman dahulu, Miata kereta comel sebelum menjadi kereta lumba. Hari ini, meme TikTok dan lampu menari mencemarkan imejnya. Amir dan Nads berusaha untuk membina Miata hebat dan memandunya ke kepulangan yang terbaik.