The Storm
Apabila ribut besar melanda kawasan lapang, Marybeth dan Lucas bertarung nyawa dengan bangunan yang runtuh. Eve, yang masih berselisih dengan semua orang kerana menggagalkan perjalanan pulang, cuba menebusnya dengan mencari jalan keluar.