The Fort
Eve, Levi dan seluruh kumpulan pencarian meneroka kubu misteri yang menimbulkan lebih banyak soalan daripada jawapan. Dengan bantuan sekutu baharu, Gavin dan Izzy memulakan misi berbahaya walaupun tanpa kebenaran.