Topanga
Dengan pembukaan lubang benam terakhir, Gavin, Izzy dan Dr. Nathan bergegas ke Seattle untuk melancarkan usaha menyelamat terakhir sebelum terlambat. Walaupun berbahaya, Eve menghantar seorang budak lelaki melalui portal untuk menyelamatkan keluarganya.