Day Two
Dengan nyawa Josh dipertaruhkan, Eve meredah hutan belantara berbahaya untuk menyelamatkannya. Gavin dan Izzy berusaha untuk membuktikan ada mangsa yang masih hidup di dalam lubang benam ketika ejen kerajaan menjejaki setiap langkah mereka.