El Dorado Seville
Seorang pakar kiropraktik menemui kereta idamannya, '57 Eldorado Seville, dan tiba masa untuk kru memberikan rupa baharu kepada kereta ini. Apabila dia bersiar-siar di jalan, semua orang akan tahu bahawa doktor sudah tiba.