WCC's Pumping Iron
Jurulatih selebriti Gunner Peterson memerlukan gim mudah alih untuk cabaran besar, memulihkan bekas bintang bola sepak Jared Lorenzen. Tetapi ini bukan mana-mana gim lama di atas roda, dan terpulang kepada Ryan dan pasukan untuk menyampaikannya.