Joe Jonas Falcon
Sensasi pop Joe Jonas menggemari kereta vintaj, dan bayi baharunya ialah Ford Falcon '64. Dia membawa kereta itu untuk diserikan semula. Pasukan itu akan baik pulih untuk berikan Joe sebuah kereta sehalus dan selembut suaranya.