Ultimate Rescue Truck
Apabila Jake Paul melihat Bas Cool dibuat oleh abangnya Logan, dia memerlukan sesuatu yang lebih besar dan baik. Selepas Houston alami taufan, dia mahu pasukan itu membina trak dagangan berfungsi sebagai trak penyelamat.