Race Against Time
Pantai laut adalah dunia perubahan berterusan dan satu-satunya tempat di planet ini di mana pemangsa dari udara, darat dan laut berkumpul. Peluang memburu tidak akan bertahan lama, jadi pemburu sentiasa berlumba dengan masa.