The Hardest Challenge
Perebutan antara pemangsa dan mangsa peristiwa paling dramatik dalam alam semula jadi. Pemangsa menggunakan pelbagai teknik luar biasa untuk menangkap mangsa, seperti bersembunyi, sabar atau kerja berpasukan, tetapi hasilnya tidak pernah pasti.