Hunger at Sea
Lautan terbuka meliputi lebih daripada separuh permukaan planet kita, namun sebahagian besarnya tidak mempunyai kehidupan. Pemangsa menghadapi pencarian yang tidak berkesudahan dan lautan menjadi habitat kepada beberapa pemburu luar biasa.