Hide and Seek
Harimau, helang harpy, cimpanzi, semut tentera dan pemangsa lain menyahut cabaran memburu dalam hutan -- dunia yang padat, mengelirukan dan tiga dimensi yang menjadikan mencari mangsa sebagai tugas yang menjengkelkan.