Holiday Imagination
Jesse Palmer meminta pembuat kek memasak pencuci mulut yang diilhamkan latke. Kemudian, imaginasi pembuat kek meliar ketika mencipta bar percutian papan mesej untuk membangkitkan semangat perayaan hakim Carla Hall, Duff Goldman dan Nancy Fuller.