Holiday Beauty
Jesse Palmer menugaskan pembuat kek mengubah reka bentuk percutian yang indah menjadi mozek tart mini. Kemudian, peserta membuat kek kertas pembungkus seperti hadiah sempurna untuk hakim Carla Hall, Duff Goldman dan Nancy Fuller.