Hallmarks of Thanksgiving
Jesse Palmer mencabar pembuat kek untuk membuat pencuci mulut 7 lapisan percutian yang diilhamkan makanan ringan kegemarannya. Kemudian, peserta bersaing membuat pai Kesyukuran untuk menawan hakim Carla Hall, Duff Goldman dan Nancy Fuller.