Can't Wait for Turkey Day
Jesse Palmer meminta pembuat kek membuat pencuci mulut kubah ayam belanda dengan bulu pelepah yang boleh dimakan. Kemudian, pembuat kek menunjukkan hakim Carla Hall, Duff Goldman dan Nancy Fuller kemahiran meja mereka dengan kek meja mini Kesyukuran!