David
Kunkle dan Sam terlibat dalam perbicaraan Gacy. Tovar memandu Gacy pergi dan balik mahkamah. Cuba untuk membuat Gacy mengaku tentang jumlah pembunuhannya, kisah tentang cara dia berkenalan dan mengantun seksual David Cram didedahkan.