Billy
Seorang pakar psikiatri menemu bual Gacy dan menemui butiran masa lalunya. Tovar dan Kozenczak berhadapan dengan kebenaran gelap tentang kegagalan sistemik yang membuat Gacy membunuh selama ini. Kisah cinta berputik antara Billy Kindred dan Maryjane.