Billy and Dale
Ribut salji melanda Chicago. Kozenczak menjejaki mangsa-mangsa Gacy yang terselamat. Dia dan Kunkle mahu mendedahkan rakan subahat Gacy, David Cram. Billy Carroll memperkenalkan Dale Landingin kepada dunia kerja seks yang menguntungkan dan berbahaya.