Johnny
Pegawai polis menggali ruang di bawah rumah Gacy dan Gacy menunjukkan lokasi pembuangan mayat Rob kepada Amirante, Kunkle dan Kozenczak. Johnny, Szyc dan kawan baiknya, Lynn, pergi ke Uptown.