Squatting Tiger, Hidden Dog/Muted Muriel
Keluarga itu melawat Tembok Besar China dan diketuai oleh pemandu pelancong mereka, Di Lung. / Setiap kali Muriel memberikan pendapatnya tentang sesuatu atau membuat komen, Eustace mengabaikannya.