Ball of Revenge/Courageous Cure
Eustace berasa kecewa dengan perhatian Muriel terhadap Courage./ Naturalis makhluk asing turun ke rumah ladang dengan kapal angkasa mereka dan menculik keluarga itu sebagai spesimen kehidupan Bumi untuk dikaji.