Remembrance of Courage Past/Perfect
Courage melihat iklan "Anjing Yang Hilang" di sisi bekas susu, yang menyebabkan dia mengimbas kembali dirinya sebagai anak anjing. / Eustace bosan dengan ketidakcekapan Courage dan mula mencari pakar untuk menjadikan Courage lebih baik.