Cabaret Courage/Wrath of Librarian
Keluarga itu bersiar-siar di Hollywood, California apabila lurang terbuka di bawah kaki mereka. / Semasa menggali "harta karun" yang ia tanam di halaman, Courage menemui sebuah buku perpustakaan yang tertunggak dua tahun.