Scuba-Scuba Doo/Conway the Contaminationist
Semasa menyelam skuba, Muriel menemui Coralites, orang kecil yang tinggal di dalam terumbu karang./ Conway, seorang lelaki yang kurus dan kelihatan pucat lesi, tinggal bersama keluarga itu sambil memulihkan diri daripada nahas kapal terbang.