Muriel Meets Her Match/Courage vs. Mecha-Courage
Maria dan suaminya, Mano meletakkan treler mereka di sebelah rumah ladang. Maria menyamar sebagai Muriel untuk mencuri berlian. / Petani ingin menggantikan Courage dengan anjing yang unggul dari segi teknologi.