Hard Drive Courage/The Ride of the Valkyries
Eustace sakit. Apabila Muriel cuba mendapatkan resipi dari Internet, dia tersedut ke dalam komputer. / Semasa bercuti di Norway, Muriel disalah anggap sebagai Valkyrie dan berlepas untuk bertempur dengan Bota.