Fishy Business/Angry Nasty People
Keluarga itu dinilai sebagai tidak beradab oleh tribunal nelayan dan dihantar untuk dididik semula sebagai penghuni air. / Tarantella kembali dan menawarkan keluarga itu peranan dalam rancangan baharunya, "Angry Nasty People."