Demi maruah keluarganya, Byakuya Kuchiki bertarung dengan Koga Kuchiki yang dihidupkan semula. Sementara itu, kekecewaan akibat ditinggalkan oleh Koga memberi kesan buruk pada tubuh Muramasa.