Hanza Nukui dan pasukan pembunuhnya tiba di Dunia Manusia dan mereka mencabar Ichigo dan yang lain untuk bertarung. Apabila Ichigo dan Hanza mula bertarung, seorang pembunuh upahan, Jinnai Douko muncul.