Nnoitora dan Nelliel terus bertempur. Mereka pernah bertarung sebagai rakan Espada. Nelliel melihat Nnoitora sebagai raksasa yang berjuang berdasarkan naluri murni dan bukan lawan yang sama. Nnoitora mengambil langkah kotor untuk cuba melawan Nelliel.