Ggio mengalahkan Soi Fon. Marechiyo Omaeda menyedari yang Soi Fon berada dalam keadaan teruk dan datang untuk membantu. Soi Fon malu dan mahu terus berlawan sendiri. Omaeda menjadi sedikit gelisah apabila Ggio terbukti lawan yang sukar dijangka.