Shuhei Hisagi bertarung dengan Findorr Calius. Shuhei, yang dikuasai oleh kuasa musuh, terpaksa terus bertahan. Findorr mengejek kekuatan Shuhei sebagai bukan leftenan dan terus menewaskannya menggunakan "Pinza Aguda".